DISEMINARE LA NIVEL LOCAL

DISEMINAREA REZULTATELOR ÎNVĂȚĂRII

-CURS STRUCTURAT "INNOVATIVE TEACHING APPROACHES"- PRAGA, CEHIA, 23-27.10.2023-

ATELIER DE FORMARE 1

Cadrele didactice beneficiare ale mobilității de formare desfășurate la PRAGA, CEHIA, la cursul de formare "INNOVATIVE TEACHING APPROACHES", au organizat un atelier de formare cu tema METACOGNIȚIA ÎN 4F (FACTS, FEELINGS, FINDINGS, FUTURE).

atelier praga inv 1

atelier praga inv 2

atelier praga inv 3

atelier praga inv 4

Organizatori-prof. DOANĂ MARIANA, PROF. IACOB ROXANA, PROF. FLOREA LUCICA

 

DISEMINAREA REZULTATELOR ÎNVĂȚĂRII

-CURS STRUCTURAT "STEM"- PRAGA, CEHIA, 23-27.10.2023-

ATELIER DE FORMARE 1

 

Atelierului de formare STEM - Ozoboți a fost  desfășurat în cadrul proiectului Erasmus + ACREDITARE ERASMUS+ 2023-2027 2022-1-RO01-KA120-SCH-000108318 PROIECT IMPACT STARTS WITH AN I - INNOVATION. INCLUSION. INSPIRATION NR. 2023-1-RO01-KA101-SCH-000132616 și  a fost susținut de prof. Melinte Louisa, prof. Manole Carmen și prof. Ciobotaru Aurelia.

La activitate au participat un număr de 10 cadre didactice după cum urmează: Boboc Cristian, Toderică Marilena, Marin Sultănica, Costian Mariana, Grosu Virginica, Doană Mariana, Șerbu Mariana, Stratulat Natalia, Capțan Sebastian  împreună cu d-na director, prof. Florea Lucica.

Activitatea a debutat cu o prezentare  care a cuprins definiția noțiunii de STEM, avantajele și dezavantajele inteligenței artificiale, diferența dintre predarea tradițională și cea Stem. Partea practică a acestui atelier a avut ca scop introducerea noțiunii de ozobot și intregrarea acestuia la orele de curs. Ozoboții introduc elevii în lumea roboticii, a gândirii logice și a programării într-un mod creativ. Au fost prezentate exemple de ore la care pot fi integrați ozoboții cum ar fi: matematică, chimie sau limba română. Activitatea s-a încheiat cu un concurs pe echipe între ozoboți  ”Cine ajunge primul la finish?”.

 

atelier stem 1
atelier stem 3
atelier stem 6

 

 

atelier stem 2
atelier stem 4
atelier stem 5

 

  

DISEMINAREA REZULTATELOR ÎNVĂȚĂRII

-CURS STRUCTURAT "INNOVATIVE TEACHING APPROACHES"- PRAGA, CEHIA, 23-27.10.2023-

ATELIER DE FORMARE 2

Cadrele didactice beneficiare ale mobilității de formare desfășurate la PRAGA, CEHIA, la cursul de formare "INNOVATIVE TEACHING APPROACHES", au organizat un ATELIER DE FORMARE cu tema Gamificarea. Învățarea bazată pe joc

captura atelier formare 2

 

  

DISEMINAREA REZULTATELOR ÎNVĂȚĂRII

-CURS STRUCTURAT "TEACHING LANGUAGES THROUGH LOCAL TALES, MYTHS AND STORIES"- DUBLIN, IRLANDA, 8-13 IANUARIE 2024-

ATELIER DE FORMARE 1

 

 

 Data - 20 martie 2024

Titlul - Instrumente de dezvoltare a creativității lingvistice.

La această activitate au participat profesorii din Aria curriculară Limbă și comunicare: prof. Florea Lucica, Ciurescu Adriana, Toderică Marilena, Neagu Viviana; din Aria curriculară Matematică și științe: Melinte Louisa, Ciobotaru Aurelia, Boboc Cristian; din Aria curriculară Om și societate: Marin Sultănica și Manole Carmen, dar și din Comisia învățătorilor și educatorilor:Șerbu Mariana,Doană Mariana, Grosu Virginica.

Propunătoarele activității prof. Florea Lucica și prof. Ciurescu Adriana prezintă la început impactul produs de studiul legendelor și miturilor în dezvoltarea competențelor lingvistice la elevi, din punct de vedere teoretic. Se pune accent pe posibilitatea de stimulare a comunicării orale și scrise.

Sunt prezentate câteva aplicații care ilustrează capacitatea de înțelegere și utilizare a unei limbi străine în contexte variate.

Prima activitate – Language Portraits – solicită participanții să-și identifice nivelul de cunoaștere și folosire a unei limbi. Se prezintă fiecare, utilizând un omuleț din carton pe care sunt scrise limbile cunoscute.

A doua activitate –Simultaneaus Stories – presupune repetarea simultană a unei povești, fiind însoțită de gesturi și mimică. S-au format mai multe echipe și fiecare a avut de prezentat câte o poveste în limbile: rusă, franceză, engleză, italiană.

Atelierul s-a încheiat cu aplicația – Soundscape – pe textul unei poezii se interpretează diverse sunete din natură pentru a realiza un fundal muzical. Fiecare participant are un rol:imită un sunet din natură.

Pentru fiecare activitate prezentată se anunță obiectivele și regulile de desfășurare. Se exersează împreună cu toți colegii profesori aplicațiile propuse.

La finalul activității, participanții la activitate își exprimă aprecierea asupra metodelor didactice prezentate, subliniind rolul acestora în stimularea comunicării într-o limbă străină. 

IMG 1353

foto 2 atelier lingvistic

foto 3 atelier lingvistic

 

foto 4 atelier lingvistic

foto 7 atelier lingvistic

IMG 1355

 

ERASMUS DAYS 2023

ACTIVITĂȚI CU PĂRINȚII

erasmus days 1

erasmus days 2

erasmus days 3